fredag 24. oktober 2008

Ta en blogg å la den vandre...

Satt og tittet litt på alle de flotte bloggene som finnes der ute
og kom til å tenke på en barnesang.
Jeg lekte meg litt med sangen og gjorde om på teksten.



Er kommer resultatet:
Ta en blogg å la den vandre til fra den ene til den andre.
Bloggen er skjult, den sees ei, nettopp nå er bloggen hos deg.
Jeg surfet ut på det store nett, der gjettet jeg på hvem bloggen skulle få.
Ser du jeg har fått den, ser du jeg har fått den,
tra la-la-la-la-la-la-la-la-la-la!





Det ikke bare jeg i familien som gjør om litt på kjente barnesanger.
Her underholder storebror lillesøsteren sin med dukketeater. :o)

Mø mø lille ku har du noe melk,
jaja kjære barn jeg har kroppen full,
Søndagsmelk til far, søndagsmelk til mor
Og to par kopper til bite lillesøster.




Mini Bea er nå 8 mnd og permisjonstiden min er
snart over. :o(
Dagene går nå med på å passe ei lita frøken
som den siste uka har blitt utrolig mobil.
Det betyr jo selvfølgelig mindre tid foran pc'en.
Skal i tillegg kjøre opp veldig veldig snart...
Gru -gleder meg masse.




Jeg er fortsatt på jakt etter ei tallerkenhylle,
og prøver nå ut nye metoder.
Har heng opp denne lappen på butikk.
Håper det gir resultater. :o) tvi tvi




Og til slutt et lite tips til kveldskos på
mørke høstkvelder.
Toro kantarellsuppe med fersk sopp.
Smaker utrolig godt.




Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene på bloggen min.

6 kommentarer:

Veronica sa...

Så flink storebror som underholder lillesøstra si da! ;) Dukketeater er jo så moro! :D
Ønsker meg tallerkenhylle etterhvert jeg også, visste ikke at det var så vanskelig å få tak i.. Den suppen ser utrolig god ut! Takk for tips! Ha en fin helg! :)

Vår lille hage sa...

Lykke til med oppkjøring!
Så deilig ut med suppe i disse forblåste høsttimene...
Ha en fin helg!
Klem Simmas Hus

Guttemamma sa...

Herlige bilder!!
Godt suppetips, den ser nydelig ut! God helg!!

Klaffen sa...

den suppa så veldig fristende ut i dag su. her på østlandet har det kommet endel ( 5-8 cm ) snø. Det betyr kaso på veiene. men for små og kjeledyra er det bare stas! Min lille pus på 4 mnd så snø for første gang i dag. Litt skummelt og, så ut som om han hadde fått elektrisk støt. Han hoppet rundt, og ristet på seg utallige ganger... Kult! Så fin blogg du har, ikke vært her før. legger deg på rollen min! ha en fin dag med snuppa di

Henriette sa...

Velkommen i blogglandia:) Har kikka på bloggen din i dag for første gang - så koselig. Hos oss går det og i barnesanger for tida. Frøken dings på 2 år er kjempeflink til å sette sammen opp til fleire i ein, så her vert det ofte kortvarianten av dei fleste sangane:)

Kos deg med snuppa i dag.
Klem :0)

tinemor sa...

Om du ikke alt har fått i tallerkenhylle...
-Jeg selger tallerkenhyller!
Se mere på
tinesshop.blogspot.com
;-)