tirsdag 13. oktober 2009

Hipp hipp

HURRA!!




I dag er det ett år siden jeg la inn dette innlegget. Tida har gått utrolig fort, og det er artig å tenke på alt vi har fått gjort siden jeg startet denne bloggen.
Selv om det til tider tar litt tid å blogge har denne hobbyen gitt meg masse inspirasjon til å fullføre mange av prosjektene mine.

Jeg har fortsatt en lang liste av planlagte bloggeinnlegg, så jeg kommer nok ikke til å slutte og blogge med det første. hihi


Bildene i dag viser framgangen på badet.





Vi er på jakt etter ny baderomsinnredning og badekar. Kanskje noen av dere har noen tips til oss?

Klem fra Bea

4 kommentarer:

Sulvis sa...

Hundre ganger hipp hurra for deg og bloggen din! <3 Jeg er så glad for at du blogger!

Bea sa...

Tusen takk Sulvis.

Guttemamma sa...

Welcome back!! Må IKKE slutte .....lykke til med badet,dessverre ikke noen tips fra meg da..
klem

Elisabeth sa...

Gratulerer til bloggen din med et år! Fin blogg du har.

Klem.