fredag 8. oktober 2010

Beautiful Blogger Award

Snille søte Sulvis har gitt meg en Beautiful Blogger Award,
og jeg tar selvsagt i mot den med et stort smil. ;o)





I tillegg til det søte smilet må jeg utlevere en del av mitt privat liv til dere..... hihi
Hele syv hittil ukjente faktaopplysninger om meg selv må nå "blogglegges" for alle! 

 
Bea's Ukjente fakta:

1. Bea prøver å trene til div. treningsvideoer hjemme.
2. Bea er glad i jobben sin.
3. Bea liker CSI bedre enn Frustrerte Fruer.
4. Bea elsker å planlegge!
5. Bea kan ikke synge, men har koret på en CD.
6. Bea har lakenskrekk når kjæresten er ute og reiser.
7. Bea er egentlig veldig sjenert, men det er bare hun som vet det...


Og jeg deler herved prisen ut til 7 andre beautifulle bloggere, som inspirerer meg og gjør meg i godt humør:

Guttemamma, Lykkehjørnet, Min hjerteblogg, byBeaTell, Livs Lyst, Mitt Krypinn, Lykkelitens Boble.

Listen kunne ha fortsatt i det uendelige, men den skulle bare sendes videre til 7 stykker.



Stor klem fra Bea

2 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Tusen takk! Så koselig at du tenkte på meg da du skulle gi denne videre!!

Ha en fiiiin dag!
Hilsen Liv

Lykkeliten sa...

Tusen, tusen takk for hyggelig award!
Jeg har vært uten data i ferien, så derfor oppdaget jeg denne litt sent, men jeg skal prøve å forfatte et innlegg om denne en av de nærmeste dagene.

Jeg er svært imponert over at du har kontroll på adventskalendergaver allerede nå altså!
Selv er jeg opptatt med julekuler og forberedelser til ei julemesse. Artig å være litt kreativ igjen.

Ønsker deg en god uke, og håper frøkna blir raskt frisk.

Klem Lykkeliten