søndag 1. februar 2009

En ubuden gjest....

Vi har nemlig fått besøk av et virus..... og som alle vet er det dessverre ikke noe medisin som hjelper mot denne type parasitt. Det eneste vi kan gjøre er å finne senga og bli der til viruset har herjet seg ferdig.. :o( ..... men som alle mødre vet er dette lettere sagt enn gjort, når man har små barn i huset. :o) De vil nemlig ikke tilbringe en hel dag under dyna. I steden sover de små dupper slik at batteriene kan lades opp. Det er som om mini-Bea har byttet ut Duracel batteriene sine med et billigere merke som konstans må lades opp. :o) I morgen drar vi til "medisinmannen vår" slik at jeg kan få en liten sykmelding. Kanskje det er noen av dere som har nr til Snåsamannen? hihi

Så isteden for å gå rundt i huset å ta nye bilder har jeg ryddet litt i bildearkivet mitt. (les: jeg kan ikke la hjemmet mitt avbildes i dag... vi er syk og huset ble ikke vasket til helgen.)

Så fra arkivet:
Et av de rommene som har fått en "make over" etter vi flyttet inn er kjøkkenet:o)








Slik så det ut før og mens vi holdt på:




Storebror og husets "handy man" har for anledningen fått en liten "face lift" hehe



Nå mangler vi kun gulvlister så er kjøkkenet helt ferdig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble. Hvor har du fått kjøpt de bildene du har avbildet? Ser presskanne osv.

Var så fine.

Lisbeth

Bea sa...

Hei Lisbeth

Bildene kjøpte jeg på Bauhaus ved Liertoppen kjøpesenter. :o)
Rammene er også kjøpt der.

Klem fra Bea

Anonym sa...

Å, du har det så fint du, Bea!

Klem!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflott kjøkkenet vart!! :) Ha ein herlig dag! Godklem