fredag 16. oktober 2009

Gammel jeg???

Storebror fylte 12 år denne sommeren og vi merker godt at han er i starten av tenårene...





Han begynte å snakke når han var 1 1/2 år og har siden den gang vært ei stor skravlebøtte med mange gullkorn. Dessverre er det jo slik at man ikke skriver opp sånt underveis. Så mange av dem har gått i glemmeboka. *snufs*





For noen dager siden kom go'gutten min med ett nytt gullkorn.
Dere kan jo prøve å se det for dere.

Jeg viser han stolt mine nye lekre støvletter....






Og alt jeg får tilbake er et lunkent svar om at dem ikke var så fine... Og når jeg spør hvorfor han synes det, kommer dette svaret dalende fra klar himmel:

MAMMA, du er fra en annen tidsalder!
Mora mi (som var på besøk) holdt på å le seg ihjel. Og selv måtte jeg redde haka mi ifra å falle ned i gulvet.

En annen tidsalder.....
Jeg er da bare 32 år og det er vel ikke så gammelt??


Håper dere får en trivelig helg folkens!

klem fra gamla:o)

2 kommentarer:

Lillesøs sa...

Jeg kjøpte meg også nye støvletter for kort tid siden. Nevøen din syntes de var veldig fine. :P Lurer på om han vet å si de riktige tingene til moren sin for å smiske litt. he he he. Du får spørre han neste gang. ;)

Bea sa...

hihi
kanskje jeg skal sende nevøen din oppover på et aldri så lite lynkurs i hvordan man skal smiske med moren sin....

klem