mandag 24. mai 2010

Deilig med lang helg:o)

Vi har vært syke med halsbetennelse denne uka, men heldig ble vi litt bedre på søndaen og fikk nyte litt av det fine været før det brått tok slutt. Det startet nemlig å regne i ettermiddag og temperaturen har falt dramatisk.
:o(




Bildene i dag er av hagen. Vi har fått gjort en del i det siste og nå nærmer det seg slutten, gleder meg til vi får lagt ferdigplenen på baksiden.






Ønsker dere med dette en kjempe flott uke. Her kommer ting til å gå litt i ett denne uka, men håper jeg får tid til å blogge litt. :o)



Klem fra Bea

3 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Er det ikke herlig og digg at man kan være ute og kose seg nå? Her har det vært så godt i helga, bare at det styrt-regnet i går da.... Men sol og fint vær igjen i dag, så jeg klager ikke!

Ha en fin uke du også!
Hilsen Liv

Guttemamma sa...

Fin uke til deg og,håper på sol og varme!!
klem♥

Villasol sa...

Takk for koselig melding hos meg. Jeg har funnet en som er lik den dere har. Var kjempefin.
Så koselig dere har det!

Ha en fin dag!

Klem Ingunn