lørdag 14. mars 2009

Fredag den 13.....

Hvem kom egentlig på at dette skulle være en ulykkesdag??
Skjer det egentlig flere ulykker på denne dagen enn alle de andre dagene i året?

For min del vil fredag den 13 mars 2009 alltid huskes som en lykkedag... Det var nemlig på denne dagen jeg endelig fikk førerkortet mitt. Så i en alder av 31 år har jeg nettopp tatt min første kjøretur helt alene i en bil...... Og vet dere hva?
DET VAR SÅ DEILIG. :o)


Så endelig trenger jeg ikke vente på at toget eller bussen skal komme.
Jeg trenger ikke lenger sitte på et stapp fult tog eller en gammel buss.

Kommer nok til å ta kollektiv transport fortsatt, men endelig har jeg fått en frihet til å velge.
Endelig kan jeg sette meg i en bil å kjøre akkurat hvor jeg vil og når jeg vil.

Klem fra en lykkelig Bea :o)

5 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så stas, gratulerer SÅ mye!!! Tipper en ny verden åpner seg for deg...
smil fra meg

mi-rachel sa...

gratulerer så mye.
husker den herlige følelsen av å kunne kjøre bil helt alene :)

prinsesselinn sa...

gratulerer,
jeg var 27 og det er noe av det beste følelsen;)
kjør pent;)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Koselig å kunne kjøre egen bil!! det gir en frihetsfølelse, samme om bilen står parkert ;) Den er det, ikke sant!!

Nyt livet!!

Lynetmor sa...

Gratulerer så masse :-) Ha en fin kveld :-)