søndag 19. april 2009

Reisebrev del 3: Dyreparken og veien hjem....

9 april
Den deilige ferien begynner å nærme seg slutten. Og etter noen rå flotte dager på Bali er det igjen på tide å sette seg på et fly. Vi skal tilbringe 2 dager i Singapore før vi reiser hjem.

Igjen sjekker vi inn på Swissotel Stamford. Denne gangen havnet vi i etc 60.......




10 april

Vi tilbringte meste parten av dagen på Dyreparken litt utenfor byen. Det ble en spennende tur for både store og små. :o)









Før middagen tok vi en tur med Singapore Flyer. Dette er verdens høyeste Pairiser hjul. ;o) Jeg ble med opp, men fant fort ut at dette ikke er så artig for noen med høydeskrekk.......






Men jeg må jo innrømme at utsikten var fantastisk.


Vi dro etterpå å spiste en bedre middag.
Østers, noen andre skjell og deretter pepperkrappe... nam nam






11 arpil 2009
Så var det på tide å pakke koffertene og nok engang reise utover til flyplassen. Gardemoen var målet, men denne gangen reiste jeg ikke alene med barna. Kjæresten min skulle også reise sammen med oss.



Når vi kom ombord på flyet ble både jeg og Storebror lettet og glad. På Singapore Airline er det nemlig helt OK å reise på økonomi klasse. Hvert sete hadde en egen tvskjerm der du selv kunne velge om du ville se på TV, film, spille spill eller høre på musikk. Storebror var i drømmeland og flere ganger kunne han fortelle at dette var den beste flyturen han noen ganger hadde hatt. Og det på tross av at turen tok nesten 12 timer....

Mini-Bea sov ikke så mye på flyturen, men vi fikk iallefall prøvd denne. :o)
Som dere ser fylte hun hele senga. hihi



Når hun ikke sov var vi ute og gikk. Vi ble godt kjent med flere av de som jobbet der. Og de syntes både hun og Storebror var flotte unger. Dette var jo selvfølgelig veldig artig å høre for meg.

Vi byttet fly i Franfurt og landet ikke på Gardemoen før kl 00.10 12 april. Det var utrolig godt å komme hjem.


Ingen av oss fikk noe påskefølelse i år, men det gjør ingenting. Jeg bytter nemlig gjerne bort påskepynt og kyllinger til fordel for en reise til Østen en annen gang også. ;o)

Så er det vel flere som lurer på om det var verd å reise så langt. Og til alle dere kan jeg vel bare si JAAAAAAAAA. Jeg kommer nok til å reise så langt med barna flere ganger, men da kommer jeg helt klart til å velge Singapore Airlines begge veiene:o)

Akkurat nå sitter kjæresten min nok engang på flyet til Singapore.... hmmm kunne ønske vi også var med.


Stor klem fra Bea

Ingen kommentarer: