torsdag 6. november 2008

Høstens store eventyr

For noen helger siden var guttene mine på elgjakt.
Det kan bli litt mye venting og da er det greit å ta seg en liten lur. :o)





I forrige uke var mannen min å hentet masse deilig elgkjøtt til oss. :o)
hmmm dette blir det mange gode middager av.




Han kom også hjem med denne. :o)
Så nå har jeg endelig en Kenwood maskin.. I love it!



Mens gutta var ut i skauen dro mini Bea og meg på trilletur i det nydelige høstværet. Bildene er tatt rundt huset til svigerfar:o)



4 kommentarer:

Merethe sa...

Neimen, her var det fint! så koselig å oppdage blogger jeg ikke har besøkt før:) Elsket barnerommene dine, kjempeflotte..Det blomstrete teppet var bare tøft inne på gutterommet synes jeg, i og med at fargene gå igjen :) Må snoke litt mer..Vi blogges-helt sikkert!

Klaffen sa...

WOW, så masse kjøtt! Heldiggrisen! Det så da behagelig ut, å ligge ute i naturen å ta ei lita pause:0 Bilende dine er så fine, du har virkelig blikk! Ønsker deg en strålende dag

Torilpia sa...

Hei! Takk for koselig melding på bloggen min :o)
Klart du kan linke meg - jeg linker deg også - for her inne likte jeg meg :o)

Ha ei flott helg - klem fra meg!

Guttemamma sa...

Du sier noe!! SEr ut at vinteren er berget med tanke på maten!!! Så flott hekleteppet ditt blir, jeg hekler det samme i andre farger! Nå er det lagt bort tilfordel for strikking! God helg tildeg og dine! Klem