onsdag 30. september 2009

Epler





I dag fikk jeg en bærepose full av epler fra en arbeidskollega. Betingelsen var å bake en eplekake og ha den med på jobb. hihi




Så i ettermiddag har jeg laget 2 eplekaker. Ja, for kjærest ville jo også ha litt varm eplekake med is...


nam nam


Oppskriften på eplekaken i langpannen fant jeg inne hos Flittig, en herlig blogg det er verdt å besøke:o)

Den andre oppskriften fant jeg her, etter et tips i fra Silje-sin.




Og siden jeg fikk så utrolig mange gode epler, laget jeg også litt eplemos.





God natt alle sammen.
I morgen er det en ny dag med nye muligheter.
Vi snakkes!

klem fra Bea

4 kommentarer:

LYKKEBO sa...

For en super deal!! hehe..Heldig kollega!! Mmmm så veldig god ut..og så med is..Tror jeg må bake til helgen;)

Unknown sa...

Vilken jättefin kaka :-) Jag ska också ge mig på äpplen idag, från vår trädgård, det blir nog äppelmos inför vintern.

et kjært hjem sa...

Mmm...det så deilig ut! Så heldige kollegaer! Ha en fin torsdag :)

FlittigLine sa...

Ah, så gøy at du brukte oppskriften. Den kaka er kjempegod! Takk for link :D