fredag 18. september 2009

Å glede andre

er en av livets største gleder!

Jeg har vært syk i dag og har brukt dagen til å slappe av. Men før jeg dro til barnehagen for å hentet lillemor, tok jeg meg en liten titt i "rot"boden....

Har lenge tenkt å spørre de i barnehagen om de kanskje kunne tenke seg å "arve" bilgarasjen etter Storebror. Husker at jeg leste om en annen blogger som hadde gjort det sammen, men kommer ikke på hvem det var.





De ville gjerne ha den. Så da var det jo bare å pakke den i bilen og kjøre av gårde.
Gutta i barnehagen klarte nesten ikke å vente til jeg var ferdig med å sette den sammen. Det er artig å vite at den igjen skal brukes av ivrige små barnehender.

Storebror er nemlig blitt stor gutt nå! Og isteden for å leke med biler, er han ute å springer etter jentene.... Akkurat nå er han på fredagsklubben..... hihi

Bildene er tatt noen dager før Storebrors første skoledag. Han går i 7'ende nå, så det begynner å bli noen år siden bildene ble tatt.







Den dårlige kvaliteten skyldes at jeg ikke kan å innstille skanneren vår.... :o)



God helg alle sammen!
(Nå skal jeg sette meg i godsofaen å se Menn som hater kvinner.)

Klem

2 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

Så kjekt å kunne gi bort lekene videre på den måten!!! Ha en fin helg!!

Brit Strikkenerd sa...

Det er en god ide. Jeg leverte en haug med biledbøker til vår barnehage nå i høst. Ellers leverer jeg en del ut på loppemarked som ser bra ut. Det som er bra trenger ikke hives eller ligge i heimen å støve ned:)
Ha en god dag Bea:)