fredag 4. september 2009

Stellebord.

Det er ikke alle bad som har plass til et stellebord. Badet vårt er et godt eksempel på dette.




Men siden jeg ville ha et stellebord til mini-Bea, tok vi saken i egne hender.




Så ved hjelp av en hobbyplate ifra Maxbo og 4 føtter ifra IKEA fikk vi et stellebord som passet perfekt til vårt bad.
Designet av undertegnede og snekret sammen av kjæresten min. ;o)

Mini-Bea er nå 1 1/2 år og stellebordet er fortsatt i bruk.




PS: Om du leser dette kjærest.....
Det hadde vært fint å få malt taket på badet snart....

Klem fra Bea

2 kommentarer:

aase sa...

Smart!! Og du beamannen, når du først skal male taket, kanskje du kunne malt vårt også, likt nemlig....hihi!! Kanksje vi skal male likt BEA!! vi får planlegge maling av tak på treffet!!

Cecilie sa...

Så flott stellebord dere har laget! På mitt nye bad har jeg ikke fått stellebord.. så vi kravler på gulvet for å bytte bleie etter et bad. Jaja... Snart kan jo begge stå å få bleie på. Hehe..

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Det varmer!

Ønsker deg ei flott uke!

Klem, cecilie