torsdag 24. september 2009

Se så heldig jeg har vært!



Elisabeth i Lykkehjørnet har gitt meg en award. Tusen takk, Elisabeth! Jeg setter virkelig stor pris på denne. :o) Elisabeth har en koselig blogg jeg bestandig titter innom når jeg surfer i Blogglandia.

Kjenner jeg blir så glad at jeg nesten har lyst å hoppe opp og ned av glede.... Litt barnslig kanskje... hihi Og det er med glede jeg gir den videre til 2 flotte damer.

Guttemammas; Tusen takk Anette, for at du trofast har fulgt bloggen min i snart et år. Hver en kommentar varmer.. :o) Du var en av de første bloggene jeg fant i blogglandia og jeg er fortsatt en av dine trofaste følgere. :o)

Sulvistan; Tusen takk Sulvis, for vennskapet både i og utenfor Blogglandia, setter selvsagt størst pris på det virkelige vennskapet... hihi!
Sulvis har en flott blogg der hun skriver godt og variert om alt. Dette er en utrolig flott blogg du bør besøke.



Klem fra Bea

2 kommentarer:

huset på øya sa...

Grattis med awarden! Så bra at du er så fornøyd med Alvas hus da - jeg er fortsatt storfornøyd (har bestilt mer...) Ha en fin høstdag ! Vibeke

Sulvis sa...

Ååh, tusen takk for award! <3 Du er bare den søteste! Og gratulerer med egen utmerkelse; du har jo så flott blogg, og nå kan jeg ikke gi den tilbake til deg. Hihi. Klem!