torsdag 17. september 2009

Lykkelig eier

av en stillig torky dispenser fra Edet.




I mange måneder har vi vært på jakt etter en dispenser , men butikkene rundt oss har bare hatt de hvite. Så for 2 uker sendte jeg en email til Edet, og spurte om de kunne hjelpe meg med å få tak i en dispenser. Det ser ut som den er av stål, men den er egentlig laget av plastikk.

Og i forrige uke fikk jeg denne vakre dispenseren i posten i fra dem. Snakk om god service, folkens. :o)




Så endelig kan vi igjen bruke torkypapir på kjøkkenet. :o)
I love it!



Den gamle hvite dispenseren har vi hengt opp i garasjen.

7 kommentarer:

lillelise sa...

Hei!
Takk for hyggelig kommentar på innlegget mitt. Har en sånn dispenser jeg og - litt av et styr å få tak på!
Så koselig blogg du har.
Ha en fortsatt fin kveld

Henriette sa...

SÅ fin dispenser!! Eg ante rett og slett ikkje at dei fanst i andre fargar enn kvit;)

Sommaren går alt for fort ja, spesielt når han regnar vekk.....Men til neste år - då skal me ha sol kar dag heile sommaren, ikkje sant???

Klem:0)

Pink lady sa...

Stilig den du fikk tak i, spanderte de den på deg også?

Husker at de hadde de i butikkene eller jeg så de i et blad for noen år tilbake..

Klem Pink lady

Pink lady sa...

Pink Lady liker gratis!

Og torky papir er utrolig greit, er det eneste som ikke løser seg opp når det kommer i kontakt med vann!

Får sende en liten tiggemail;)

Klem fra Pink lady

Pink lady sa...

Takk!

Og velkommen med i konkurransen:)

God natt

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig at ting ordner seg , hærlig at det finnes god service og hærlig at du vil være med i min lille julegavekalenderkonkurranse.
Takker for hyggelig kommentar og kanskje blir det nettopp deg som vinner til slutt:)

Therese fra huset med de rare i sa...

Så fin den var!!! Og for et nydelig kjøkken!! Legger meg til som følger jeg og gleder meg til å lese resten av bloggen din!