tirsdag 8. september 2009

Neste års roser







Denne helga har vi plantet roser og påskeliljer i bedet



og i bakhagen vår begynner ting endelig å bli ferdig.









Så til neste år skal ungene igjen få hoppe på trampolinen, mens vi koser oss på en hvitmalt benk i hagen.



Også må vi nok dra på kaffebesøk i Mini-Bea's ny dukkestue. :o)
Vi skal nemlig rive ned boden som står i hagen og sette opp en kombinert dukkestue/bod. (les: kjærest skal være snekker.)


Jeg regner med lillemor kommer til å servere oss jordbær.:o)


Legger herved inn en bestilling på fint vær for sommer'n 2010!
(hmm jeg gjorte det for denne sommer'n også, men jeg tror vårherre rotet bort bestillingen.......)
Men først skal vi gjøre hagen klar til vinterdvalen. Deretter skal vi nyte en vakker høst, en kald vinter og en flott vår!



Ønsker dere alle en flott høstkveld:o)

Klem fra Bea

7 kommentarer:

Anne sa...

Så fin blogg du har! Her kjem eg fort igjen:) Koseleg med roseplanting saman med dei små:) Ynskjer deg ein herleg dag!

huset på øya sa...

Hei Bea,

Takk for kommentar på bloggen. Tavlen bestilte jeg nylig fra www.alvashus.se (se evnt. link fra bloggen min).

Jeg er en fersk blogger så jeg vet ikke helt hva som er mest vanlig å gjøre - legge inn svar på kommentar på min egen side eller inne hos den som la igjen kommentaren? jeg valgte det siste i dette tilfelle ihvertfall :-)

Legger meg inn som følger. Fin blogg du har. Likte etusiet du hadde lagd til heklepinner/strikkepinner, Ha en fin kveld! Vibeke:-)

Guttemamma sa...

Du har grønne fingre altså:-)
Vimpelfabrikken går så det suser....veldig gøy dette her altså. Planlegger jul og adventsvimpler nå,har fått tak i herlig lilla stoff!!
klem

Timotei sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Klart du kan linke til meg. Bare trivelig det.
Så flinke dere er til å ordne i hagen. Vi har bare en bitteliten hageflekk, men jeg liker å ordne og stelle der likevel. Så fine bilder av jenta di!

mi-rachel sa...

så koselige bilder.
likte den headeren din.

kjekt du liker bildene.
du bor feil plass i landet vet du:)
vi holder til stavanger-området.

Camilla sa...

Hei på deg!!

Takk for kommentar inne hos meg:)
Vi bor jo ikke så langt fra hverandre vi! Klem:)

Elisabeth sa...

Så koselig med roseplanting. Vi ønsker oss også roser. Det er nydelige blomster.

Det er fin blogg du har med masse koselige bilder.