søndag 27. september 2009

Kunst!



Med litt hjelp av storeSØS ble det laget kunst i helga :o)
Dette skal bli en oppslagstavle til slutt, men klarte ikke og vente med å henge den opp. Den ene skal jeg ha selv og den andre skal niesen min få:o)





Ble det ikke stillig?



I helga har vi hatt overnattings besøk av søsteren min og to av hennes døtre.
Det var så koselig, vi snakket, lo og så på film sammen. Barna våre storkoser seg hver gang de møtes.




Gleder meg til vi sees igjen på fredagen søs, da venter London. hihi


også til slutt:
SEIEREN ER VÅR, vi har vunnet, seieren er vår!!!! :o)
HEIA RBK!


Ønsker dere alle en flott uke:O)

6 kommentarer:

Rimkogeren sa...

Fin blog - Lækkert nyt billede, næsten vinter. Søde tøser - Men SEIEREN ER VÅR, ????????????

Anna Lisa sa...

Nydelig kunst må eg sei:)
Ha en flott dag
Klem

Unknown sa...

Vi verkar båda ha tillverkat lite konst i helgen. Kika in i min blogg så får du ser :-) Mysig blogg.

mi-rachel sa...

stilig ja!!

FlittigLine sa...

De bildene var utrolig stilige! Malte dere, eller bruke dere sjablonger? Tøft! :)

Bea sa...

Svar til FlittigLine:
Jeg kjøpte stoff på Ålhens og stiftet det på et lerret. :o)

Klem