torsdag 24. september 2009

Fotobok!

Denne ettermiddag har jeg og mini-Bea slappet av på sofaen og sett på drømmehagen:o)



Makka-pakka er den store helten, det klappes ivrig hver gang han dukker opp på skjermen. Så tips til familien: Makka-pakka bamse er sikkert en meget populær julegave til snuppa i år... hihi



Nå ligger den lille prinsessa vår og sover søtt i senga si. :o)



Denne torsdagskvelden har jeg tenkt å gjøre ferdig fotoboka for 2008. Har kun igjen å finne noen bilder til en av sidene. Så får vi krysse fingrene på at bestillingen går bra. Bildet under er tatt av PC'en, og den viser en av sidene jeg har satt sammen.



Håper og tror at kvaliteten på Fotoboken til Japanfoto er like bra som reklamen vil ha det til. Noen av dere som har erfaring med fotobøker ifra Japanphoto?



Når bestillingen er sendt starter jobben med å gå igjennom alle bildene vi har tatt i løpet av dette året. For hvis jeg starter nå kan vi kanskje få bestilt fotoboka for 2009 allerede i januar..... I tillegg må jeg ta en "back-up copy" av alle bildene våre... er livredd for at alt skal bli bort....


Så et lite tips jeg fanget opp i Blogglandia:
I går kveld skrev Hvitstil om mulighetene til å lage en bok av din egen blogg.



Tusen takk for tipset, Christine!
Så det er nok ikke umulig at bloggen min blir å finne mellom 2 permer på nyåret. Tenk så artig det skal bli å se tilbake på bloggen når jeg sitter på gammelhjemmet.... hihi:o)

Linken finner du her.



Klem fra Bea

9 kommentarer:

Fru Jensen's sa...

Så deilig med en ettermiddag på sofaen=)
Drømmehagen har vært en hit her i huset og, men ifølge min nå 3åring så er hun for "stor jente" nå til å se på det....
Kos deg med fotoboklagingen=)
Ha en flott uke videre!

Guttemamma sa...

Kjære søte snille Bea!!! Tusen tusen takk for en flott utmerkelse,men kanskje allermest for de veldig kosleige ordene du skrev til meg!!! Er så sliten om dagen og kjenner at det varmet ekstra godt...snufs.
Stor klem

Tine sa...

Virker som om dere storkoste dere på sofaen ja. Herlig!
Drømmehagen er også en stor favoritt her.De sender den heldigvis på BBC.
Så flink du er med fotobok og greier. Det har jeg også tenkt på,men ser for meg mye arbeid.Er det det?
Likte de treburkene dine fra Alvas hus,forresten.

God helg!!

Klem Tine

Henriette sa...

SÅ link du er som lager fotobok. Har tenkt å prøve eg og, men kjem liksom ikkje i gang......

Ha ei flott helg.
Klem:0)

ina sa...

Önskar dig en härlig dag :-)

Bea sa...

Hei
Det var ikke så vanskelig å lage fotoboken. :o)
Gleder meg til å få startet med 2009 boka nå. HAr nemlig en del ideer på hvordan jeg skal gjøre det.
Klem Bea

Tine sa...

Hei igjen,
Leste kommenataren om dato ja. vel,jeg er nok det ja. Haakon nevnte det t.o.m i bryllupstalen!!!He,he..
Det er ikke saa mange nordmenn akkurat her vi bor,men avstanden blir liten. Det gaar jo racerfort paa veiene her. Har svensker like i naerheten da og det hjelper.

God helg til dere ogsaa!!

Klem fra Tine m fam

Englefryd sa...

Så flink du er da, ser ut som det blir en flott fotobok dette!!
Så kjekt å få slike ting på plass, jeg går i grunnen rundt med litt dårlig samvittighet på dette punktet.

Vi har ikke testet Japan Foto, men har vært veldig fornøyd med Foto knudsen.

Håper dere får ei fin helg!!

LYKKEBO sa...

For noen herlige farger på søfa og puter! Godt å slappe av på ettermiddagen.. Gøyt med fotobok:)